Opgelost door KPN: overstappen mobile abonnement

Toet

op 12 oktober heb ik bij KPN een nieuw mobiel abonnement afgesloten met nummerbehoud. Hierbij zijn kortingen bedongen. Het abonnement zou op 12 december in gaan. op 12 december blijkt dat er niets was geregeld bij de KPN, dus ook geen nummerbehoud. Na diverse gesprekken met diverse medewerkers van diverse afdelingen, is de oplossing van de KPN dat er een nieuwe aanvraag is gemaakt voor een abonnement. Dit gaat in op 15 januari. Op de vraag wat er dan gebeurd met de eerder gedane toezeggingen m.b.t. de kortingen (zoals bv geen aansluitkosten) is het antwoord dat ik dan eerst maar moet afwachten totdat het nieuwe abonnement is ingegaan en dat dan kan worden bekeken wat wel en niet kan. Dit is ongepast. Ik heb een mondelinge afspraak met de KNP die is opgenomen en dus is terug te luisteren en daarmee juridisch gewoon vast is gelegd. Dat KNP vergeet om de juiste data in te voeren, kan niet een reden zijn om de afspraak met mij te wijzigen.

Ik wens de oorspronkelijk gemaakte afspraak met KNP wordt nagekomen.
Daarnaast wil ik dat er met een aantal medewerkers die allemaal toezeggingen doen een goed gesprek plaats vindt. Ongehoord dit.

KPN
    Geachte mevrouw Spaans,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Toet
    Geachte heer / mevrouw,Ik ben inmiddels gebeld door een medewerker van de afdeling SDS, en daar zijn een aantal toezeggingen gedaan, die vanaf 15 januari nagekomen zullen gaan worden.
    ........
    Althans, zo is dat gezegd.
    Daar ben ik niets verder mee, want ik ben te vaak aan het lijntje gehouden, ik heb te vaak loze beloftes gehoord, ik heb te vaak mijn neus gestoten wegens goedgelovig zijn.Waarom kan ik dit niet zwart op wit krijgen?
    Nu ben ik misschien weer blij met gebakken lucht?
    KPN
    Geachte mevrouw Spaans, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Toet
    Het blijft jammer dat het niet direct lukte,
    dat ik tussenkomst van deze site nodig had,
    maar zoals gezegd: ik ben blij met de geboden oplossing.
    Vriendelijk dank daarvoor.

Toet

Ook een klacht indienen over KPN?