Klacht KPN: Overstappen van KPN naar......KPN.

Klachtnummer
# 34697
Gebruiker
Roy
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik wilde online een nieuw abonnement afsluiten voor alles in 1, en vulde alles netjes in. Ik was al klant bij KPN.....Ik werd al snel gebeld, en moest terugbellen naar een nummer in Amsterdam. Men begreep niet goed hoe het zat, tot bleek dat ik op mijn naam had besteld, maar het huidige abonnement op mijn vrouw haar naam stond. Dit zou geregeld gaan worden.......1 week later ben ik weer gebeld door een dame van KPN, waaraan ik het verhaal nog 1 keer heb verteld......Ook nu zou het weer goed komen, ik heb toen gevraagd om een bevestiging. Deze heb ik niet gekregen, maar kreeg weer 1 week later wel een modem......De rest van de spullen zijn toen niet geleverd. 11 september: mijn vrouw belt me dat internet niet meer werkt.....Ik heb gebeld met KPN, kreeg weer iemand anders aan de lijn, weer 2x het hele verhaal uitgelegd.......Nu controleer ik net de orderstatus: order afgewezen. Ben benieuwd hoe dit afloopt.

De oplossing

Kom je afspraken na, en bevestig wat je afspreekt. Als een klant iets besteld, bijvoorbeeld een modem, pluspakket en 2 digitale ontvangers zorg dan dat die ook geleverd worden, en instrueer je callcentermensen beter. Hoe kan een werkstudent bepalen of mijn oude spullen goed genoeg zijn, en stellen dat er dus niets meer komt? Laten we het zo stellen: neem je eigen slogan eens wat serieuzer. Wat ik wil als klant: De mogelijkheid om zonder moeite een klacht in te dienen bij KPN, in plaats van door een web van doorklikveldjes en menu's te scrollen, de spullen en bevestiging van de laatste afspraken, en volgend jaar overstappen naar een andere provider.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Maurix,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Roy
    Datum
    Na het laatste telefoontje waarin mij verzekerd werd dat het geregeld zou worden: wederom geen bevestiging, inmiddels een brief ontvangen van Spotify geadresseerd aan iemand met een combinatie van achternaam van mijn vrouw zonder voorvoegsels, en mijn voorletters, een pakket ontvangen met een ontvanger voor de TV, terwijl ik een pluspakket moet krijgen met 2 ontvangers en de mogelijkheid tot opnemen. Er klopt dus nog steeds niets van, en KPN heeft wederom geen bevestiging gestuurd of contact...
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Maurix,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?