Opgelost door KPN: Overstapservice heeft Ziggo niet bijtijds beeindigd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153451
Gebruiker
Bvo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Overgestapt naar KPN per 03-12-2015 (met overstapservice). Wegens een technische fout bij KPN bleven Ziggo facturen komen (zie bijlage). Via de klantenservice is beloofd de reeds betaalde facturen alsnog te betalen op rekening van KPN.
Ik heb tot heden niks ontvangen en er is mij een email adres gegeven van KPN welke niet te bereiken is.

De oplossing

Betalen van de reeds betaalde Ziggo facturen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Odenhoven,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Odenhoven,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Bvo
    Datum
    Geld was binnen 4 dagen na aanmaken van deze klacht overgemaakt. Prima afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bvo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen