Opgelost door KPN: Overstapservice KPN werkt niet, dubbele kosten.

Molenaar

Per 1 maart overgestapt van KPN naar Online met overstapservice. Op 30-01-2021 een verzoek voor een overstap per datum 01-03-2021 naar KPN gestuurd en Online kreeg ook bericht terug dat het verzoek in goede orde ontvangen is. Vervolgens besluit KPN gaandeweg het overstapverzoek te annuleren omdat er al een opzegging van mijn contract bij hun gaande is of gepland staat. Ik weet daar niets van en krijg daar geen bericht van wat uiteindelijk resulteert in een oplevering bij Online.nl zonder de overstapservice.
Gebeld met KPN over de rekening in maart en ze zouden het rechttrekken en terugstorten. Dit is niet gebeurd. Vervolgens weer een rekening gekregen voor de maand april. Maar weer gebeld met KPN.
Nu per 14 april 2021 KPN zelf opgezegd, dus ten onrechte dubbele kosten gemaakt. Per 1 maart is overigens wel de aansluiting via KPN beëindigd.
KPN kan bovenstaande ook zien in het Overstap ID of te wel Dossier ID: WANA-KPN-338421X2834142-1.

De dubbele kosten van KPN á 92,85 x 2= 185,70 Euro moeten teruggestort worden door KPN. De overstapservice is in gebreke gebleven.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Werndlij,

KPN Klantenreacties CMT

Molenaar
Het bedrag van 2 maanden wordt geretourneerd.

Ook een klacht indienen over KPN?