Klacht KPN: Overstapservice zegt Ziggo te vroeg op

Klachtnummer
# 153152
Gebruiker
Karin
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 5 febr heeft kpn ons abonnement bij ziggo opgezegd om vervolgens 26 februari ons aan te sluiten bij kpn. Na uren bellen met kpn blijft het antwoord: helaas tot 16 feb geen televisie/telefoon/internet en dus kan ik niet aan het werk binnen mijn eugen bedrijf vanuit huis....

De oplossing

Ik wil zsm weer worden aangesloten. Kpn moet ZIJN fout herstellen en ons niet anderhalve week laten wachten. Onbegrijpelijk!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Slotman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Karin
    Datum
    Vanmorgen FB conversatie met KPN. Dit leverde wel wat tijdelijke oplossingen op, maar geen oplossing van het door hun veroorzaakte probleem. Vanmiddag ben ik gebeld, nu in elk geval duidelijke uitleg gekregen waarom het niet op te lossen is. Dat is fijn! Maar probleem blijft dat ze je maar zo kunnen afsluiten zonder dat je opnieuw aangesloten bent. Door de overstapservice!! Blijf het bijzonder vinden dat daar geen controlemoment tussen zit voor zo'n grote organisatie. Maar...er is contact.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Slotman,

    De behandelaar van deze reactie heeft met u afgesproken om na 5 maart 2016 weer contact met u op te nemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?