Klacht KPN: Overstapservice.

Klachtnummer
# 97278
Gebruiker
Erik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gebeld door de verkoopservice van KPN of ik over wilde stappen. Dat wilde ik wel aangezien bij ziggo de prijzen omhoog gingen en ik kosteloos over kon stappen. KPN zou dit regelen per 1 maart 2015. Wat blijk, KPN heeft opgezegd per 16 maart 2015 wat betekend dat ik de rest van mijn contract in 1 keer moest afkopen. KPN werkte echter niet mee om een wijziging door te voeren bij Ziggo. De klantenservice kan je beter sluiten, service? Verre van!!!!

Ik heb het contract natuurlijk opgezegd bij KPN.

De oplossing

Graag het zelfde contractaanbod en een GOEDE overstapservice.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Witteveen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen