Klacht KPN: Paar uur na Bestelling bij KPN al elende!

MichaelB

Vandaag heb ik een bestelling geplaatst van Interactieve TV en Internet .
Via de website kreeg ik de mogelijkheid een eerste datum te selecteren waarop een monteur de initiele installatie kon uitvoeren. Dit was 15-8-13.
Aan de hand van die informatie heb ik mijn huidige contracten opgezegd.(Succesvol)
Vervolgens krijg ik na nog geen paar uur een overeenkomst bevestiging.
Deze geeft echter aan dat ik op 26-8-13 pas mijn internet en TV krijg!
Dat slaat toch helemaal nergens op!
Waarom bestaat er een mogelijkheid om de 15de te selecteren als dat bij lange na (schijnbaar) niet mogelijk is?
Dan bel je vervolgens op en wordt er na wachten eindelijk verteld dat ze niet kunnen zeggen waarom precies die datum is gewijzigd, maar dat de reden zou zijn dat het niet anders gaat? Nou KPN, de website zegt anders!
Ik heb notabene een bevestigingsmail met datum 15-8 ontvangen! Wanneer KPN niet met een tegemoetkoming komt zoek ik wel een andere service provider. Heel storend en jammer!

Mijn gewenste oplossing is dat ze zich houden aan de afspraak die ze aanbieden en als het dan op de 15de niet mogelijk is dat ik hooguit voor de 20ste toch het internet heb.

KPN
    Geachte heer Biermans,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?