Opgelost door KPN: Pas op met aankoop extra bundel/ belminuten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 288408
Gebruiker
Maikel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Als u extra bundel koopt voor mobiel geven ze aan dat deze bundel 30 dagen geldig is. Echter als je deze bundel tegen einde van maand koopt gaat in nieuwe maand gewoon je bundel in van je abonnement. Hierdoor vervallen de minuten die je gekocht hebt na de verstreken 30 dagen en ben je deze minuten gewoon kwijt. Dit staat niet duidelijk beschreven als je met 1 klik op knop via app minuten koopt. Als je hierover contact op neemt geven ze aan dat je dat maar had moeten weten want het staat in de voorwaarden die je (ik 1 1/2 jaar gelden) hebt getekend bij het afsluiten van het abonnement. Zijn gewoon boeven bij KPN. Is toch ook niet zo dat als je iets over hebt van boodschappen van vorige week dat je dan eerst alles op eet van je nieuwe boodschappen en dan je eten maar weg gooit omdat het over datum is!! Dan eet je toch ook eerst op wat eerste over datum gaat!!

De oplossing

Wil gewoon mijn minuten waar ik recht op heb! Heb hier gewoon voor betaald en is naar mijn mening als deze maar 30’dagen geldig zijn niet meer dan normaal dat deze dan eerst op worden gemaakt voor dat je je eigen bundel van abonnement gaat gebruiken.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Waarsenburg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Maikel
    Datum
    Nog geen reactie van KPN. Doen ze goed!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Waarsenburg,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maikel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hebben deze klacht bekeken en geven toe dat eerst deze minuten opgemaakt zouden moeten worden voordat nieuwe minuten in gaan. Ze gaan kijken of dit veranderd kan worden en voorwaarde duidelijker zijn. Ik krijg nu 2 maanden een bundel gratis en dat is mooi. Gaat me om dat ze er naar kijken en begrijpen wat ik bedoel en dat was het geval. Dus hoop dat iedereen nu bundel volledig kan benutten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen