Opgelost door KPN: Pas op met aankoop extra bundel/ belminuten

content Opgelost
Maikel

Als u extra bundel koopt voor mobiel geven ze aan dat deze bundel 30 dagen geldig is. Echter als je deze bundel tegen einde van maand koopt gaat in nieuwe maand gewoon je bundel in van je abonnement. Hierdoor vervallen de minuten die je gekocht hebt na de verstreken 30 dagen en ben je deze minuten gewoon kwijt. Dit staat niet duidelijk beschreven als je met 1 klik op knop via app minuten koopt. Als je hierover contact op neemt geven ze aan dat je dat maar had moeten weten want het staat in de voorwaarden die je (ik 1 1/2 jaar gelden) hebt getekend bij het afsluiten van het abonnement. Zijn gewoon boeven bij KPN. Is toch ook niet zo dat als je iets over hebt van boodschappen van vorige week dat je dan eerst alles op eet van je nieuwe boodschappen en dan je eten maar weg gooit omdat het over datum is!! Dan eet je toch ook eerst op wat eerste over datum gaat!!

Wil gewoon mijn minuten waar ik recht op heb! Heb hier gewoon voor betaald en is naar mijn mening als deze maar 30’dagen geldig zijn niet meer dan normaal dat deze dan eerst op worden gemaakt voor dat je je eigen bundel van abonnement gaat gebruiken.

KPN
    Geachte heer Van Waarsenburg,

KPN Klantenreacties CMT
    Maikel
    Nog geen reactie van KPN. Doen ze goed!
    KPN
    Geachte heer Van Waarsenburg,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Maikel
Hebben deze klacht bekeken en geven toe dat eerst deze minuten opgemaakt zouden moeten worden voordat nieuwe minuten in gaan. Ze gaan kijken of dit veranderd kan worden en voorwaarde duidelijker zijn. Ik krijg nu 2 maanden een bundel gratis en dat is mooi. Gaat me om dat ze er naar kijken en begrijpen wat ik bedoel en dat was het geval. Dus hoop dat iedereen nu bundel volledig kan benutten.

Ook een klacht indienen over KPN?