Opgelost door KPN: PAS OP voor verstrijken van onbeperkt online internet bundel

internetbundel

Ik heb 2 oktober 2013 een onbeperkt online internet bundel geactiveerd. Toen kreeg ik donderdag 31 oktober 2013 om 9:02 uur een bericht dat de bundel over 2 dagen automatisch zou aflopen. Op zaterdag 2 november kwam ik er 's avonds achter dat er 27 euro van mijn beltegoed was afgeschreven (dit was allemaal door het gebruik van internet). Maandag 4 november gelijk naar Hi gebeld. Die vertelden mij dat ze er niets aan konden doen, want ik had mijn bundel geactiveerd 2 oktober om 6:14 uur. (dat lijkt me trouwens niet waarschijnlijk, zo vroeg). Dus was mijn bundel 2 november 6:14 uur afgelopen. (net of ik nog wist welke tijd ik mijn bundel had geactiveerd, de sms was voor mij leidinggevend dus verwachtte ik minstens dat mijn internetbundel nog tot zaterdagavond 00:00 uur geldig was).
In augustus heb ik de eerste keer een onbeperkt online internet bundel geactiveerd, toen heb ik de eerste week geen internet gehad omdat op de site van hi niet de juiste instellingen waren vermeld.

Dat vanaf nu de smsjes duidelijk aangeven wanneer de bundel precies afloopt. en niet zo vage tijd.
En ik zou graag mijn afgeschreven beltegoed (27 euro) terug krijgen.

internetbundel
    Contact gehad met de KPN Klantenreacties CMT. Ze kunnen niet garanderen dat de smsjes duidelijker worden wanneer je bundel afloopt. Maar heb wel mijn 27 euro teruggekregen.

internetbundel

Ook een klacht indienen over KPN?