Opgelost door KPN: Paspoortnummer wordt niet geaccepteerd waardoor verlenging niet mogelijk is.

Marjan

Ik wil mijn Hi-abonnement omzetten naar een sim-only. Er is een webkorting van 5 euro per maand. Om hier gebruik van te maken moet ik via de website verlengen. Dit is niet mogelijk want mijn paspoortnummer wordt niet geaccepteerd,
Het nummer is correct, dit is gecontroleerd door de telefonische en chat-klantenservice (2x) en door medewerkers in de winkel. De medewerker in de winkel kon met dit nummer wel aan de slag maar hij kon ,volgens zijn zeggen, de webkorting niet verstrekken. Thuis werd het nummer nog steeds geweigerd.
Door het weigeren van deze verlenging betaal ik nu al meer dan een maand een te hoog abonnement.

Het alsnog realiseren van de verlenging naar het sim-only abonnement met de web-korting. Daarnaast een verrekening van het teveel betaalde abonnementsgeld door het niet kunnen wijzigen van mijn bestaande abonnement.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Marjan
    Dat is uitstekend, ik wacht het telefoontje af.
    Klacht is netjes afgehandeld

Marjan

Ook een klacht indienen over KPN?