Opgelost door KPN: Paspoortnummer wordt niet geaccepteerd waardoor verlenging niet mogelijk is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58019
Gebruiker
Marjan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn Hi-abonnement omzetten naar een sim-only. Er is een webkorting van 5 euro per maand. Om hier gebruik van te maken moet ik via de website verlengen. Dit is niet mogelijk want mijn paspoortnummer wordt niet geaccepteerd,
Het nummer is correct, dit is gecontroleerd door de telefonische en chat-klantenservice (2x) en door medewerkers in de winkel. De medewerker in de winkel kon met dit nummer wel aan de slag maar hij kon ,volgens zijn zeggen, de webkorting niet verstrekken. Thuis werd het nummer nog steeds geweigerd.
Door het weigeren van deze verlenging betaal ik nu al meer dan een maand een te hoog abonnement.

De oplossing

Het alsnog realiseren van de verlenging naar het sim-only abonnement met de web-korting. Daarnaast een verrekening van het teveel betaalde abonnementsgeld door het niet kunnen wijzigen van mijn bestaande abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Marjan
    Datum
    Dat is uitstekend, ik wacht het telefoontje af.
  2. Auteur
    Marjan
    Datum
    Klacht is netjes afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marjan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen