Klacht KPN: PayInfo

Michelle1988

Vanochtend ontving ik een "out of the blue" SMS dat ik mij heb geabonneerd op een Web site die ik totaal niet ken, noch interesse in heb. Gelukkig bevatte het berichtje een link naar een Web site waar ik dit abonnement kon opzeggen: www.payinfo.nl. Binnen zeker twee minuten na het ontvangst van het schokkende SMSje heb ik het abonnement opgezegd. Op de Web site van payinfo staat inderdaad dat ik op dit moment geen lopende mobiele diensten heb, echter, er wordt wel vijf euro in rekening gebracht voor het abonnement dat ik zou hebben afgesloten. Dit is onterecht!
Ik ken de Web site helemaal niet, nooit bezocht ook en ik heb hier ook helemaal geen interesse in. Ik vind het een inbreuk op mijn privacy. Schijnbaar kunnen externe partijen een greep doen in mijn vermogen, zonder dat ik hier toestemming voor heb gegeven. Ik vind het schandalig en ik word er onpasselijk van. Ik wil mijn geld terug!

Ik wil mijn geld terug, ik wil een betere bescherming van mijn privacy gegevens, ik wil een bevestiging dat ik aan geen enkele mobiele dienst gebonden ben. Ik heb nergens toestemming voor gegeven en ik heb ook geen waarschuwing gehad (soms komt er een pop-up dat je een gevaarlijke/onbekende Web site bezoekt). Ik ben echt met stomheid geslagen en ik ben doodsbenauwd wat de gevolgen zullen zijn. Ik eis opheldering.

Ook een klacht indienen over KPN?