Opgelost door KPN: PC Veilig veroorzaakt vastlopen laptop en randapparatuur

van Horck

Maanden problemen gehad met mijn laptop waarop PC Veilig was geïnstalleerd. Internet pagina’s werden steeds trager of zelfs helemaal niet meer geladen. Stuurprogramma’s kreeg ik amper of niet geïnstalleerd. Printer deed moeilijk en op het laatste zelfs helemaal niets meer. Opnieuw installeren lukt gewoon niet eens meer. Gloednieuwe printer gekocht…. niet te installeren!

Na raadplegen bij erkend computer service bedrijf bleek PC Veilig de veroorzaker van alle ellende. Deze eraf gehaald en prompt alles werkte weer naar behoren, zelfs mijn oude printer. PC Veilig bleek bekend te staan als een veel voorkomende probleemveroorzaker bij het computer bedrijf!

Gebeld naar KNP, klacht kon alleen schriftelijk. Inmiddels de klacht al 2 keer per post verzonden maar geen enkele reactie van KPN sinds nov 2012.

U zult begrijpen dat ik het PC Veilig abonnement meteen opgezegd heb. Vervolgens kreeg ik van uw medewerkster te horen dat zij niet kon beslissen over een compensatie voor het feit ik 3 maanden amper internet heb kunnen gebruiken, voor de veroorzaker PC veilig betaald heb én onnodig een nieuwe printer van €57,- heb aangeschaft. Of ik dit even per brief wilde doen want telefonisch ging niet… Per brief geen enkele reactie van KPN op mij klacht. Ik ga er vanuit dat jullie dit netjes financieel gaan compenseren want ik ben hier behoorlijk ontstemd over. Ik ben al ruim 10 jaar trouw klant van jullie maar dit ik ongehoord.

Gevraagde compensatie:
1. 3mnd PC Veilig 3 x €5,- = € 15,- (ivm veroorzaker alle pc problemen)
2. 3mnd Internet 3 x €30,- = € 90,- (ivm geen optimaal gebruik kunnen maken van internet ivm pc problemen door PC Veilig)
3. Aanschaf printer 1 x €57,- = € 57,- (ivm onnodige aanschaf omdat niet de oude printer maar PC Veilig het probleem was)

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Horck,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    van Horck
    KPN heeft de klacht geaccepteerd en de volledige compensatie toegewezen. Daarnaast wordt er inhoudelijk naar het PC Veilig probleem gekeken om herhaling bij andere klanten te voorkomen.

van Horck

Ook een klacht indienen over KPN?