Klacht KPN: Per abuis zakelijke rekening opgezecht

Klachtnummer
# 100879
Gebruiker
Nico
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Telfort heeft per abuis mijn zakelijk tel nr opgezegd. We hebben een opzegtermijn van drie maanden dus we betalen gewoon door. Wij kunnen niet gebeld worden enjn er kunnen geen pinbetalingen worden verricht. Maar KPN kanm niets doen. Blijkbaar kan iedereen ons tel nr zomaar opzeggen.
Telfort ook gebel;d kunnen ook niets doen. Ik wordt binnen 48 uur terugggebeld.

De oplossing

Ik wil graag bellen en gebeld kunnen worden met mijn abonnement en compensatie voor gederfde inkomsten

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Fernhout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Nico
    Datum
    Binnenkort, er is per vergissing een zakelijk nr afgesloten en er wordt binnenkort contact opgenomen. Kunt u iets specifieker zijn. Wij kunnen niet werken? Er kunnen geen pinbetalingen plaatsvinden! We moeten klanten naar huis sturen!
  3. Auteur
    Nico
    Datum
    Ons telefoonnr is overgenomen door een bedrijf Telio Netherlands. Dit bedrijf heeft alleen een postbus adres in Nederland en het Tel nr klopt niet. KPN checkt blijkbaar niet het bedrijf die zomaar een telefoon nr wegkaapt. Ook wordt de klant hierover niet geinformeerd.
    Wij gaan nu aangifte doen van diefstal!
    Ons bedrijf ligt stil!!
    Natuurlijk kregen we wel weer een rekening van KPN in de bus voor de komende maanden.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Fernhout,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen