Klacht KPN: Per abuis zakelijke rekening opgezecht

Nico

Telfort heeft per abuis mijn zakelijk tel nr opgezegd. We hebben een opzegtermijn van drie maanden dus we betalen gewoon door. Wij kunnen niet gebeld worden enjn er kunnen geen pinbetalingen worden verricht. Maar KPN kanm niets doen. Blijkbaar kan iedereen ons tel nr zomaar opzeggen.
Telfort ook gebel;d kunnen ook niets doen. Ik wordt binnen 48 uur terugggebeld.

Ik wil graag bellen en gebeld kunnen worden met mijn abonnement en compensatie voor gederfde inkomsten

KPN
    Geachte heer Fernhout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nico
    Binnenkort, er is per vergissing een zakelijk nr afgesloten en er wordt binnenkort contact opgenomen. Kunt u iets specifieker zijn. Wij kunnen niet werken? Er kunnen geen pinbetalingen plaatsvinden! We moeten klanten naar huis sturen!
    Nico
    Ons telefoonnr is overgenomen door een bedrijf Telio Netherlands. Dit bedrijf heeft alleen een postbus adres in Nederland en het Tel nr klopt niet. KPN checkt blijkbaar niet het bedrijf die zomaar een telefoon nr wegkaapt. Ook wordt de klant hierover niet geinformeerd.
    Wij gaan nu aangifte doen van diefstal!
    Ons bedrijf ligt stil!!
    Natuurlijk kregen we wel weer een rekening van KPN in de bus voor de komende maanden.
    KPN
    Geachte heer Fernhout,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?