Klacht KPN: Plotselinge beperking opslagruimte mail

n.v.t.

Gisteren kreeg ik een mail van kpnmail dat er een nieuw abonnnement voor me ingegaan.
Nu had ik tegen betaling extra opslagruimte tot 100 MB. Dat is voor mij nodig wegens het ontvangen van bijlagen met enige megabytes. Dan is de standaard van 30MB niet genoeg.
Het nieuwe abonnenment betekende, dat plotseling eenzijdig de ruimte weer teruggebracht was tot de standaard van 30 MB. Hierdoor kregen mensen bericht, dat mijn mailbox vol was.
Na protest zou men bezien, of dit hersteld kon worden. Dat kon wel tot 24 uur duren.
In de praktijk bleek dat drie uur na de melding hersteld. Men meldde tevens, dat die extra ruimte niet meer zou worden aangeboden.

Bij wijzigen van voorwaarden dient dat tijdig te worden aangekondigd. Met de steeds groter wordende bijlagen is een reductie van opslagcapaciteit een wereldvreemde.

KPN
    Geachte heer ten Cate,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Ten Cate,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Er zal intern kenbaar gemaakt worden aandacht te besteden aan de melding die u heeft gedaan.
    Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?