Opgelost door KPN: Porteerdatum te laat ingepland; geen meewerkende houding helpdesk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51945
Gebruiker
Jay8tsj
Datum
4 reacties

Details

De klacht

I.v.m. de activatie van mijn KPN Glasvezel-in-1 abonnement dient er een portering uitgevoerd te worden van mijn telefoonnummer van UPC naar KPN. Deze portering is door KPN ingepland voor 11 maart. Dat is te laat; op 10 maart komt mijn telefoonnummer te vervallen. Daarom heb ik de klantenservice gebeld met het verzoek om de portering eerder in te laten plannen. Dit kunnen zij echter niet en tevens kunnen ze mij niet garanderen dat de portering al eerder – dus op tijd – zal worden uitgevoerd. ‘Als het goed is, zal de portering al voor 11 maart plaatsvinden…’ Als het goed is…? En wat als het niet goed is? Ben ik dan mijn nummer kwijt? Daar neem ik geen genoegen mee.

De oplossing

Ik verwacht van KPN een duidelijke terugkoppeling m.b.t. de datum waarop mijn nummer geporteerd wordt en een garantie dat dit vóór 11 maart zal zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hazebroek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Jay8tsj
    Datum
    Beste,
    Dank voor uw reactie. Ik wacht het contactmoment af.
    Met vriendelijke groet,
    Jasper Hazebroek
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hazebroek, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Jay8tsj
    Datum
    KPN heeft de klacht netjes opgepakt en hier goed over gecommuniceerd. Het vervroegen van de porteerdatum is niet gelukt omdat er in de systemen e.e.a. verkeerd ging, maar het nummer is overgezet. Helaas ben ik uiteindelijk wel meer dan een dag telefonisch onbereikbaar geweest. Al met al ben ik tevreden over de afwikkeling van de klacht, maar absoluut niet over het (porteer)proces. En erg jammer dat het tot een klacht heeft moeten komen voordat er goede ondersteuning mogelijk was.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jay8tsj
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?