Klacht KPN: Post !?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 80616
Gebruiker
Dani
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wil graag af van jullie aan de bewoners van... post !
Heb een néé sticker maar krijg van jullie toch reclame de hele tijd .
Haal mij a.u.b. uit de lijst , ben bij Ziggo en ga niet weg !

De oplossing

Geen post meer !!!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Swart,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Dani
    Datum
    Ik begrijp niet waarom er contact met mij opgenomen word !
    Wil geen post meer ( duidelijk toch ? ) en zeker geen telefoontjes !
    Neem anders contact op met de Postcode Loterij want zij konden me wel uit het bestand halen !
    Mochten jullie het toch doen dan weten jullie wat mijn volgende klacht zal zijn !
  3. Auteur
    Dani
    Datum
    toch bellen , onder het mom van ...dan weten we dat u de klacht heeft gemaakt !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dani
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen