Opgelost door KPN: Pre-paid telefoon weer actief maken.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 446865
Gebruiker
Hein
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een mobiele pre-paid telefoon die ik het laatste jaar niet meer gebruikt heb.
Het toestel met nummer 06-20358880 is nog prima in orde en wil ik gaarne weer gebruiken.
Is het mogelijk dat u dit nummer weer opneemt in uw netwerk. Als ik dat zelf kan doen graag aangeven hoe ik dat dan zou moeten doen.

De oplossing

Graag het nummer weer in uw netwerk opnemen

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Heinsbergen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Heinsbergen,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken en uitleg gegeven dat het helaas niet meer mogelijk is.

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw vraag verder naar tevredenheid is beantwoord. Wij verzoeken u de afhandeling van uw vraag van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hein
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is niet meer mogelijk mijn pre-paid telefoon te gebruiken met dit nummer omdat het te lang geleden is dat die telefoon geactiveerd is. Een duidelijk antwoord van uw medewerker.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?