Klacht KPN: prepaid korting

Geachte heer/mevrouw

Naar aanleiding van bovenstaande graag de volgende vraag;
Graag wil ik nogmaals bij u onder de aandacht brengen dat ik nog steeds niet van mijn beide nieuwe aangekochte Samsung Gsm's de beloofde 2x 50 Euro heb mogen terug ontvangen en dat terwijl de aankoop op 07-01-2015 heeft plaatsgevonden, dit is bij mijn weten bijna 16 weken een goede reclame
Hopend dat het nu zo snel mogelijk afgehandeld zal worden, verblijf ik
MVG.Mevrouw Aldenhoven

KPN
    Geachte mevrouw Aldenhoven,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    timo
    Geachte heer, mevrouw ,Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw aanvraag hiermee alsnog goedgekeurd.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Karin
    KPN, HI -en Telfort Actieteam
    Geachte Heer of Mevrouw, We hebben gemaild, en het bovenstaande is er uit gekomen, hopend dat ze woord houden.
    Vriendelijke Groet Mevr.Aldenhoven
    KPN
    Geachte mevrouw Aldenhoven, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    timo
    de klacht is nog in behandeling, maar nog niet afgerond.
    Vriendelijke groet Mvr . Aldenhoven
    KPN
    Geachte mevrouw Aldenhoven, Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 22 08.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    timo
    De klacht is niet naar behoren afgehandeld
    vriendelijke groet mvr. aldenhoven

timo

Ook een klacht indienen over KPN?