Opgelost door KPN: prepaidkorting.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74053
Gebruiker
Peter1959
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op site staat dat actie geldig is tot 1 sept 2014 en dat je maar 1 x mag insturen.
In alg voorwaarden staat dat je slechts tweemaal per halfjaar mee mag doen.
Twee keer per halfjaar stuk vriendelijker dan 1x. Acte is volgens alg voorwaarden ook geldig tot 31 dec 2014.

De oplossing

Blamage kpn.

Je koopt artikel door sticker met actie
Dan blijkt dat het niet meer geldig is
Je gooit het weg en dan blijkt dat het toch geldig is
Julie zijn geen amateurs toch? Of doen jullie dat express
Geef me maar een leuke coulance

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Aarzen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Peter1959
    Datum
    Ontvangstbevestiging gehad. Mooi. Aan de slag beste KPN.. Iedereen die site predaidkorting.nl bekijkt waar kpn logo op staat wordt misleid door onduidelijkheid meest gestelde vragen en alg voorwaarden. Dat is mijn reactie. Nu u weer.
  3. Auteur
    Peter1959
    Datum
    KPN heeft gebeld. Aardige dame. Beslissingsbevoegd en klacht ter plekke afgehandeld. Ben (zoals altijd bij KPN) (weer) super tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter1959
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen