Klacht KPN: Preventel registratie niet beëindigd t.g.v. KPN arrogantie

HR

debitel abonnement was afgelopen. Alles automatisch betaald. Na een tijdje kreeg ik 2 rekeningen van KPN?? ZONDER VERMELDING VAN TELEFOONNUMMER.Wie van de minderjarige huisgenoten had iets van KPN mobiel? Niemand! De enige manier waarop de klantenservice van KPN mobiel te bereiken is, is je tel.nummer intikken, maar daar ging het nu juist om!NIET bereikbaar dus! dan mijn oude Debitelnummer maar geprobeerd ,maarook GEEN toegang tot klantenservice!! Adres stond ook niet op de brief. . Weer gebeld, eindelijk iemand aan de lijn, die verbindt me door met de betr.afdeling, en ja hoor EERST je tel.nummer intoetsen dus weer 0 op rekest. Na 2 weken aanmaning weer hetzelfde! Het gaat om zon 40 euro's.. dan brief van incassobureau , toen hoorde ik voor de eerste!keer dat betalingsachterstand van mijn oude debitelabonnement was. Ik direct betaald en GEEN kosten want het incassobureau begreep mijn probleem. Preventel bericht, maar geen reactie. Help me, 5 jaar geen ABO door KPN wanprestatie .

Ik eis dat Preventel mijn registratie op naam W.H.G.Rampen te Hardenberg per direct ongedaan maakt. Het zou hen aan te raden zijn beter en zorgvuldiger te communiceren met telecomaanbieders over de precieze gang van zaken.

KPN
    Geachte heer Rampen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?