Klacht KPN: Prijs bij aanbieding niet helemaal correct

Marco van Rattingen

KPN heeft een aanbieding op hun internet pagina: Samsung Galaxy S3 met 250 minuten en 1000Mb internet voor Euro 45,50 per maand. Als je op abonnement samenstellen drukt, is het opeens Euro 45,50 de eerste 12 maanden en daarna Euro 63.
Ofwel de aanbieding is incorrect ofwel de pagina abonnement samenstellen is incorrect, maar het is niet mogelijk om 2 verschillende prijzen voor hetzelfde te hebben.

Eenduidige informatie. Duidelijk zijn. Op de huidige manier wordt de klant gelokt.

KPN
    Geachte heer Van Rattingen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Marco van Rattingen
    De informatie is toegevoegd in het systeem.
    KPN
    Geachte heer Van Rattingen,Via deze site hebben Heeft KPN helaas nog geen gegevens van u. Kunt u die alsnog aan ons doorgeven?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Marco van Rattingen
    Informatie was reeds ingegeven en in status delen met klant. Heb nu de informatie nog in een extra veld ingevoerd wat alleen met KPN gedeeld wordt.
    Marco van Rattingen
    Bovenstaande moest zijn: informatie was reeds ingegeven en is status delen met bedrijf
    KPN
    Geachte heer Van Rattingen,Helaas hebben nog geen gegevens van u. De contactpersoon bij de Consumentenbond is helaas niet bereikbaar. Kunt via dit contactveld uw gegevens doorgeven of via krcmt@kpn.com.Alvast bedankt voor de medewerking.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van Rattingen,Bedankt voor de gegevens. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Marco van Rattingen
    Gisteren 28-08-2012 ben ik gebeld om 09:32, maar omdat ik vergadering zat heb ik gevraagd om na 1 uur teruggebeld te worden. De persoon bevestigde dat hij dit zou doen. Ondertussen bijna 24 uur verder heb ik nog niks gehoord.
    Marco van Rattingen
    Ondertussen 4 werkdagen verder en nog steeds niks gehoord.
    Marco van Rattingen
    Ik ben om 11.52 gebeld door KPN. Ondertussen zijn de aanbiedingen veranderd en is de website aangepast. De aanpassing is dat alle gegevens van het getoonde abonnement meegenomen worden naar de volgende pagina en dus het bedrag (voor het eerste jaar hetzelfde is)
    Als je echter via toestel gaat en de bij de link: Meer info over de Samsung Galaxy S III volgt, dan beschrijft deze een 2 jarig abonnement voor een bedrag x. Er is geen notitie, maar later blijkt dat dit bedrag voor het eerste jaar is
    Aanbieding: KPN Mobiel 1000 MB - 2 jaar, 100 min/sms met Samsung Galaxy S3:
    Van 56,00 voor 40,50 Euro per maand. Dit wordt ook vermeld op de pagina meer info. Bij info en bestel echter komt de aap uit de mouw en is het 40,50 Euro per maand voor het eerste jaar, 50,00 Euro voor het tweede jaar.
    Mijns inziens is de informatie van de aanbieding(en) misleidend.
    Nog open is:
    Eenmalige kosten 0 Euro bij aanbieding en als je wil bestellen is het opeens 29.95 Euro.
    Marco van Rattingen
    Ik zet de klacht in afgehandeld. Deze manier van aanbiedingen doen is op het randje. Aangezien de klant op het laatste moment (na gelokt te zijn) wel alle informatie krijgt en dus ziet dat de kosten in het tweede jaar hoger liggen kan er altijd nog besloten worden om niet in zee te gaan met KPN.
    De klacht is in behandeling genomen door 2 verschillende personen bij KPN en de wijze verschilde sterk: de ene persoon was netjes, zakelijk en begripvol, de andere wist goed de klant pissig te maken

Marco van Rattingen

Ook een klacht indienen over KPN?