Klacht KPN: prijs verhoging zonder te laten weten

Klachtnummer
# 183148
Gebruiker
m.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

sinds 2014 heb ik een abonnement afgesloten bij kpn, voor 17,50 p/m.
na een aantal maanden besloot ik om het abonnement wat lager te zetten, heb daarvoor contact gehad met kpn via de telefoon lijn en ik heb een bevestiging gekregen via de post dat mijn nieuwe abonnement in zou gaan op 01-7-2015. het is nu inmiddels 2016 en wat blijkt er dus: kpn heeft gewoon een heel jaar 17,50 blijven rekenen. ik heb toen kpn gebeld om te vragen of het een foutje was ( want ja die gebeuren namelijk ook ). na meerdere keren gebeld te hebben en steeds maar blijven wachten. is er bij de laatste keer gewoon zonder iets aan te geven de telefoon opgehangen.

De oplossing

ik wil het geld dat ik te veel heb betaald terug krijgen op mijn rekening nummer aangezien ik gewoon een contract heb waar kpn zich niet aan houd

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Idrissi,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?