Klacht KPN: Privacy schending en contractbreuk

Klachtnummer
# 25436
Gebruiker
GJongh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wat gaat u doen aan de schending van onze privé gegevens en wat gaat u doen om uw contractuele verplichting na te komen?

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jongh,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jongh, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen