Klacht KPN: Probeer al 2 dagen een mobiel abonnement met telefoon te bestellen zonder beloofde levering

lgilde

Probeer sinds 2 dagen een abonnement met telefoon voor mijn zoon af te sluiten, wat een groot problem is voor KPN. Eerst order (153730712) werd niet geleverd de volgende dag, heb hiervoor gebeld, werd onbehoorlijk te word gestaan (als ik niet tevreden was moest ik order maar annuleren, of anders moest ik geduld hebben). Later die dag ontving ik een bericht dat de order te geannuleerd was. Met een nieuwe medewerker, die ik om uitleg omtrent deze annulering heb gevraagd, wederom de order geplaatst (1108162032). Ik heb hiervoor een bevestiging ontvangen en de belofte is gemaakt dat deze order een dag later geleverd zou worden. Vandaag werderom gebeld over de status, 37 minuten aan de lijn gehangen, en blijkt de order niet bekend te zijn in het system. Ik vind het ech ongelofelijk dat jullie standard product een onmogelijke opdracht blijkt en dus op dit moment ik nog steeds geen telefoon/ abonnement voor mijn zoon heb. Ik ben benieuwd wat uw response is. Postcode 3453NZ Hsnr 68. L de Gilde

compensate voor frustratie en tijd; waarom ik nog klant bij KPN moet blijven?

KPN
    Geachte heer De Gilde,

KPN Klantenreacties CMT
    Beste KPN,

Ik heb tot op heden nog geen reactie ontvangen, dus wacht nog steeds op jullie contact!

Groeten,
    Leon
    KPN
    Geachte heer De Gilde,

De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken en een oplossing aangeboden.

KPN Klantenreacties CMT
    lgilde
    Heeft geen zin om hier verder nog tijd en energie in te steken, aangezien de lunchboxen van 29€ niet in verhouding staat in de tijd, frustratie en kosten die gemaakt zijn om een standard product bij KPN te kopen! Ik zal mijn eigen KPN abonnement in heroverweging nemen.

lgilde

Ook een klacht indienen over KPN?