Klacht KPN: probleem accu mobile telefoon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 30501
Gebruiker
an 2013
Datum
6 reacties

Details

De klacht

sinds 5 weken doet mijn mobile telefoon helemaal niets meer. Meerderen keren over gebeld, maar als antwoord alleen gekregen dat ik pas 9 AUGUSTUS mijn abonnement mag verlengen met een nieuwe telefoon. Dit abonnement 2jarig kontrakt loopt tot NOVEMBER. Naar de KPN XL winkel geweest, en daar werd gecontateerd dat de accu aan beide zijden bol is. Maar ook daar werd mij verteld dat ze mij niet kunnen helpen aan een leen accu, of tot 9 AUG. een leentoestel. Door persoonlijke omstandigheden kan ik niet zonder telefoon, want ik moet echt bereikbaar zijn, en ik kan ook zelf helemaal niet bellen. Ben al jaren een goede klant, en hoop op een goede service.

De oplossing

Zou geholpen zijn tot 9 AUG. met een leentoestel, of een andere accu.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Stooker,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    an 2013
    Datum
    Tot op heden geen reactie van KPN nog gehad. Als deze klacht nog 2 a 3 weken in behandeling is heeft het weinig zin. Dit is geen service. Als er word gemeld dat er contact opgenomen word dan verwacht ik ook daadwerkelijk contact hierover.
    Als er elke keer tot 2 weken een reactie kan komen dan heeft dit alles totaal geen zin want dit kan dus weken cq maanden lang gerekt worden. Graag zo spoedig mogelijk contact over deze klacht!!! Mvg An Stooker
  3. Auteur
    an 2013
    Datum
    Geachte KPN, na gebelt te hebben weer met de consumentenbond komen we tot de conclusie dat de gevraagde oplossing van een eventueel leentoestel, leen batterij of 3 weken eerder mijn abonnement niet gaat lukken. Hierbij vraag ik nu om genoegdoening en of schadevergoeding in deze kwestie aangezien ik al 4 jaar klant ben. Er is door KPN geen enkele service geboden wat je toch mag verwachten van een grote telecom maatschappij.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Stooker,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Stooker, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen? Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    an 2013
    Datum
    De klacht is wel behandeld maar niet naar volle tevredenheid!Het is op een zeer onprettige wijze gegaan wat de service betreft !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
an 2013
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen