Klacht KPN: probleem met Experia v8 router

sad Niet opgelost
Gebruiker1611230044

Ik ben oude telfort klant en sinds kort KPN. Mijn router Experia V8 blokkeert sinds gisteren 1 specifiek ip adres. Dat is het ip adres van de server waar ca 30 van mijn websites op staan. Kan websites dus niet meer bezoeken en onderhouden. Alle handeleingen doorlopen als weissen DNS cache, uittrekken router en na enige tijd weer inschakelen, router gereset, pc mac opnieuw opstarten etc. etc. 2 x gebeld met KPN die niet verder komen als v8 is ook wel oude router maar voor nieuwe router in aanmerking te komen moet je overstappen van Telfort alles-in-een abonnement ad 58 naar KPN zelfde Husselpakket ad 72 per maand.... Dat gaat 'm dus niet worden. Dan kan ik net zo goed naar andere provider gaan. Uiteindelijk aanbod om V10 of V10a router te ontvangen. Maar dat duurt minimaal 3 dagen!!! In de tussentijd kan ik niet aan mijn websites van klanten werken! HELP!!

probleem met router oplossen

KPN
    Geachte heer/mevrouw Hanssen,

KPN Klantenreacties CMT

Gebruiker1611230044
Inmiddels een ping vanaf router naar bewuste ip adres uitgevoerd, 0 pakketjes afgeleverd! Contact opgenomen met hostingpartij, blijkt dat mijn ip daar op een blacklist terecht is gekomen! Staat ook bij Spamhaus op blacklist omdat mijn ip uit KPN range 7.173..... komt. Alle afzendende KPN ip adressen komen op deze lijst. Is niets aan te doen en je ip adres kan ook niet verwijderd worden. Dus ligt niet aan router, maar wel aan beleid KPN.

Ook een klacht indienen over KPN?