Klacht KPN: probleem met Experia v8 router

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 513462
Gebruiker
Gebruiker1611230044
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben oude telfort klant en sinds kort KPN. Mijn router Experia V8 blokkeert sinds gisteren 1 specifiek ip adres. Dat is het ip adres van de server waar ca 30 van mijn websites op staan. Kan websites dus niet meer bezoeken en onderhouden. Alle handeleingen doorlopen als weissen DNS cache, uittrekken router en na enige tijd weer inschakelen, router gereset, pc mac opnieuw opstarten etc. etc. 2 x gebeld met KPN die niet verder komen als v8 is ook wel oude router maar voor nieuwe router in aanmerking te komen moet je overstappen van Telfort alles-in-een abonnement ad 58 naar KPN zelfde Husselpakket ad 72 per maand.... Dat gaat 'm dus niet worden. Dan kan ik net zo goed naar andere provider gaan. Uiteindelijk aanbod om V10 of V10a router te ontvangen. Maar dat duurt minimaal 3 dagen!!! In de tussentijd kan ik niet aan mijn websites van klanten werken! HELP!!

De oplossing

probleem met router oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hanssen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1611230044
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels een ping vanaf router naar bewuste ip adres uitgevoerd, 0 pakketjes afgeleverd! Contact opgenomen met hostingpartij, blijkt dat mijn ip daar op een blacklist terecht is gekomen! Staat ook bij Spamhaus op blacklist omdat mijn ip uit KPN range 7.173..... komt. Alle afzendende KPN ip adressen komen op deze lijst. Is niets aan te doen en je ip adres kan ook niet verwijderd worden. Dus ligt niet aan router, maar wel aan beleid KPN.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen