Klacht KPN: Problemen abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 292249
Gebruiker
Valerierw
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In oktober al eerder een klacht ingediend en toen een minimale oplossing gehad. Echter een half jaar later, nog steeds dezelfde problemen en eigenlijk nog geen oplossing voor het daadwerkelijke probleem. Namelijk het signaal. Dit is al eerder getest, aangepakt en onderzocht. Helaas kwamen jullie er toen niet uit en is mij een vergoeding geboden. Maar ik merk nu toch dat het probleem vervelend blijft...

De oplossing

Of mijn abonnement laten veranderen naar zeer laag abonnement met lage kosten en mijn KPN compleet pakket behouden. Of mij over laten stappen naar een andere provider.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Waanders,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Valerierw
    Datum
    Nog steeds GEEN reactie...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Valerierw
Datum
Uiteindelijke oplossing Ruim een week verder nog geen reactie....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry