Klacht KPN: Problemen en brief die verstuurt is

Svetlana

Op 23 december 2016, klant geworden bij KPN , en tijdens de installatie van de TV ontvanger , werd er ook niets verteld hoe de ontvanger werkt, zoek het maar uit, omdat deze persoon verschrikkelijk haast had, waar je zelf zenuwachtig van zou worden. Zo`n geren door het huis, niet normaal. En vanaf februari 2017, zijn er niets anders dan problemen met de TV ontvanger , en via de chat , krijg je dus te lezen dat je de problemen, zelf moet oplossen. Niet 1 x maar meerdere keren. Als de chat door problemen verbroken wordt, dan wordt er ook niet teruggebeld over het probleem. Zo gaan ze met klanten om. Zelfs 2 x een gewone vraag gesteld via de chat, waar ze geen......... van snapte, nee je moet het uitgebreid schrijven dan pas snapte ze de vraag, nu sorry zo`n baan wil ik ook wel hebben, er dus gewoon niets van snappen.
Op 1 juli is het abonnement verhoogd, met de mededeling: Zo kunnen wij blijven investeren in onze producten en dienstverlening, en de zender aanbod wordt gewijzigd.
Welke dienstverlening, als je de problemen zelf moet oplossen en de zender aanbod, en er is geen normale zender er bij gekomen. Er zijn zelfs kanalen, die iedere dag vanaf 14 juni, het zelfde beeld, en mededeling uitzend, omdat de HD zenders vanaf kanaal 1 te zien zijn, het is oktober, weten de klanten dat ondertussen niet, je betaald er wel voor, al kan je de kanalen verbergen. Op die dag, een 45 minuten tellende telefonisch gesprek gehad, omdat de zenders verdwenen waren, is dit ook normaal, het is dat het telefoonnummer gratis is, anders was het wel een duur gesprek geweest.
En de problemen, die blijven, dus is er gedateerd 10 september, een brief naar de klantenservice, met klachten , en al de problemen ( het zijn er heel wat ) verstuurt, en tot heden is er dus niet op gereageerd .
En van de brief, daar weten ze van, omdat het ook nog via de chat is medegedeeld. En alle problemen of andere vragen, wordt dus via de chat gedaan, want dan heb je dus bewijs, van wat voor antwoordt je krijg, op het gene wat je schrijft.

Zo wordt je dus behandeld als klant.

Dat ik antwoordt op de brief krijg

Svetlana

Er wordt binnenkort ............zeker volgend jaar, net als dat er op de brief van 10 september niet gereageerd wordt, dit is bij ze bekend, want op 22 september is dit per chat doorgegeven, dat de brief verstuurd is.
    De problemen en klachten, zijn al doorgegeven naar ACM, dan weten jullie dat dit gebeurd is. Als klant hoef ik dit niet te pikken.
    Geachte mevrouw Panken,

De behandelaar van deze reactie heeft getracht u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Het was niet mogelijk de voicemail in te spreken.

U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 81.

Svetlana
    Bovenstaand lukte niet. Nu volgens mij zijn er nog andere mogelijkheden om contact op te nemen, wat bij KPN bekend is. Als ik binnen 1 week geen antwoord op de brief krijg, dan gaat er gewoon weer een klacht weg, en dan hebben jullie 1 klant minder
    Geachte mevrouw Panken,

De behandelaar van deze reactie wil graag telefonisch in contact met u komen. Kunt u aangeven op welk nummer u bereikbaar bent.

U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 22 81.

Bedankt voor de medewerking.

Svetlana

Als deze persoon, niet verder de moeite neemt, om op een andere manier contact op te nemen, dan niet. Dus wordt er nu gedacht, dat ik dit zal doen, nu niet dus. Zo gaan ze dus met klanten om.
    Dus de 2 aangegeven punten, gaat gewoon gebeuren, en eind van dit / begin volgend jaar, is het gewoon dag met het handje.

Svetlana
Dat ze niet zo laks moeten zijn, zowel via de chat, als telefonisch

Ook een klacht indienen over KPN?