Klacht KPN: problemen met aansluiting/opzegging/klacht afhandeling

Klachtnummer
# 144888
Gebruiker
Rick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ruim 2,5 weken bezig geweest om het aan de praat te krijgen. Letterlijk uren met de kpn aan de telefoon gezeten. 2 maal monteur geweest, diverse keren door kpn de hoorn erop gegooid. Monteur die tussen 8/10 op zaterdag ochtend zou komen (volgens 2 callcenter medewerkers) nooit geweest. Ik belde die zaterdagvoormiddag en werd een half uur in de wacht gezet voor een afdeling die nog niet eens open was. Vervolgens kreeg ik te horen dat het de verkeerde afdeling was. Al met al voel ik me schofterig geholpen. Meerdere malen gevraagd om een manager te spreken, kon niet. Op de vraag of dit met spoed behandeld kon worden kreeg ik het antwoord dat dat niet gaat.

De oplossing

Een werkende internet/tv aansluiting en compensatie voor de vele uren die ik in de wacht heb gestaan.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Poll,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen