Klacht KPN: Problemen met experiabox V8

ajluikinga

Sinds oktober van het afgelopen jaar hebben wij glasvezel van KPN icm een experiabox V8. Dit geeft problemen met de aansluiting van een PS3 en het online gamen. De Wifi valt weg en de box moet hard gereset worden. Het probleem is bij KPN bekend, de oplossing ook, vervang de V8 voor een V9. Op de helpdesk zegt men dat de V9 niet beschikbaar is, op dit KPN site staat echter hoe deze te installeren en wordt dus wel ondersteund. Voorts zie ik op deze site dat er meerdere klachten zijn zoals ik die heb en deze zijn opgelost. Waarom moet een bij de KPN bekend probleem pas worden opgelost nadat de gebruiker (klant) via omwegen een klacht indient.

Vervang de Experiabox V8 voor de Experiabox V9

KPN
    Geachte heer Luikinga,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ajluikinga
    Ik wacht met spanning af. Wel snelle eerste reactie.
    KPN
    Geachte heer Luikinga, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Ook heeft zij de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie oo zelf rechtstreeks bereiken via telefoonnummer
    070-343 23 31.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ajluikinga
    Zou binnen 24 uur worden teruggebeld. Na 2 dagen op twitter maar eens gereageerd. KPN Webcare pakte dit op, binnen 24 uur een nieuwe experiabox v9 in huis. Glasvezel klachtenafhandeling weet hier niets van en belt mij nog steeds of het probleem verholpen is. Wel vreemd dat wanneer er blijkbaar iets op Social Media wordt geplaatst de prioriteit en flexibiliteit van KPN toeneemt.

ajluikinga

Ook een klacht indienen over KPN?