Opgelost door KPN: Problemen met overstap van Ziggo naar KPN

Damsteen

Ik heb problemen ondervonden bij de overstap van Ziggo TV en internet naar KPN per 01-03-19.
1 maart: installatie lukte niet – te laat voor (gratis) KPN-monteur,
2 maart: zelf installateur laten komen (€ 45), ook geen signaal - ook niet na contact met KPN.
4 maart: KPN gebeld, ik moest voorlopig weer terugschakelen naar Ziggo - de overstap naar KPN bleek niet gerealiseerd. Opnieuw een eigen installateur besteld.
5 maart: installateur schakelt weer terug naar Ziggo (€ 45). Dus 5 dagen zonder TV en internet.
11 maart: Afspraak met een KPN-monteur, die het ook niet voor elkaar kreeg en beweerde dat er een breuk in de kabel zou zitten.
13 maart: Bedrijf dat door KPN was ingeschakeld, constateerde geen kabelbreuk: heeft gewoon in het kastje waar het signaal in huis binnenkomt wat draadjes verwisseld. Had de KPN-monteur zelf ook kunnen doen!
15 maart: Zonder waarschuwing werd Ziggo afgesloten en moest ik alsnog zelf overschakelen naar KPN, wat mij bij toeval lukte. Dan praat ik nog niet eens over de tijd dat ik bij KPN aan de telefoon heb gehangen. Een nachtmerrie!

Ik wil graag een vergoeding voor de gemaakte kosten

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Exel,

KPN Klantenreacties CMT
    Damsteen
    Ik ben inmiddels gebeld door KPN - ik heb bestanden gestuurd - ze gaan het onderzoeken - en wacht op een reactie
    Damsteen
    De klacht is keurig netjes afgehandeld door KPN en ik heb € 90 ontvangen voor de gemaakte kosten.

Damsteen
De gemaakte kosten worden volledig vergoed.

Ook een klacht indienen over KPN?