Klacht KPN: problemen niet opgelost traag internet KPN na meerdere keren contact!!

Patricia

Sinds 13 december jl. hebben wij glasvezel van KPN, maar sinds de aansluiting zijn er niks dan problemen geweest. Allereerst bij het bevestigen is deze volledig los van de muur gekomen, hierdoor diende een 2de en zelfs een 3de monteur te komen om dit op te lossen.
Ten tweede, de internet verbinding van KPN via de Experiabox v8 is ronduit slecht. Het bekabelde internet is opgelost nadat de 3de monteur reparatie heeft verricht aan de muur het glasvezelkastje weer vast zat, maar draadloos is sinds het begin nog steeds een probleem. Sinds de eerste week van de overstap van Ziggo (8 jaar NOOIT PROBLEMEN) naar KPN is de draadloze internetsnelheid ronduit slecht. Na meerdere keren bellen de helpdesk waaronder het installeren van KPN assistent en het veranderen van de kanalen, is de draadloze snelheid nog steeds 1/3 (!) van de betaalde snelheid in ons geval is dat dus gem. 33 download/25 upload i.p.v. de betaalde en afgesproken 100/100.

Ten eerste wensen wij de internet te krijgen waarvoor wij betaald hebben.

Ten tweede, indien dit niet mogelijk is met de huidige Experiabox v8 wensen een nieuwe Experiabox v8 c.q. een nieuwe Experiabox v9 om dit probleem opgelost te krijgen.
Daarnaast vind ik enige tegemoetkoming, na al deze problemen, zonder meer op zijn plaats. Omdat we van begin af aan het betaalde niet geleverd hebben gekregen.

KPN
    Geachte mevrouw Smit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Patricia
    Helaas hebben we van kpn nogniets gehoord!
    KPN
    Geachte mevrouw Smit, De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken. Binnenkort neemt hij weer contact met u op.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT