Opgelost door KPN: Problemen opzeggen abonnement

frwe1

Had een 1-jaarscontract van Hi die zou eindigen op 30-1-2014. Eind november werd mijn mobiel gestolen, dit heb ik ook aan Hi doorgegeven. Ik heb op 5 december 2013 het online opzeggingsformulier ingevuld op mijn naam, deze stond automatisch ingevuld en bovendien betaal ik de rekeningen en staat de post ook op mijn naam.
Ik kreeg verder niets meer te horen van Hi, en ik ging er van uit dat het contract succesvol op 30-1-2014 zou beëindigen.
Per toeval opende ik begin februari de Hi app, en ik zag dat mijn abonnement nog liep! Ik nam contact op met de klantenservice en die vertelde mij dat de opzegging niet geslaagd omdat het niet de contractant was. Omdat ik geen bevestiging heb gehad loopt mijn abonnement ongewenst door. En nu moet ik voor februari ook betalen. De klantenservice blijft maar zeggen dat dit mijn schuld is, dus hoop ik dat ik hier nog gehoord word!

Abonnement direct stopzetten en geen kosten voor de extra maand(en).

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

frwe1
    Ik werd heel snel gebeld en alles is opgelost!

frwe1

Ook een klacht indienen over KPN?