Opgelost door KPN: Problemen opzeggen abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 50533
Gebruiker
frwe1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Had een 1-jaarscontract van Hi die zou eindigen op 30-1-2014. Eind november werd mijn mobiel gestolen, dit heb ik ook aan Hi doorgegeven. Ik heb op 5 december 2013 het online opzeggingsformulier ingevuld op mijn naam, deze stond automatisch ingevuld en bovendien betaal ik de rekeningen en staat de post ook op mijn naam.
Ik kreeg verder niets meer te horen van Hi, en ik ging er van uit dat het contract succesvol op 30-1-2014 zou beëindigen.
Per toeval opende ik begin februari de Hi app, en ik zag dat mijn abonnement nog liep! Ik nam contact op met de klantenservice en die vertelde mij dat de opzegging niet geslaagd omdat het niet de contractant was. Omdat ik geen bevestiging heb gehad loopt mijn abonnement ongewenst door. En nu moet ik voor februari ook betalen. De klantenservice blijft maar zeggen dat dit mijn schuld is, dus hoop ik dat ik hier nog gehoord word!

De oplossing

Abonnement direct stopzetten en geen kosten voor de extra maand(en).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    frwe1
    Datum
    Ik werd heel snel gebeld en alles is opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
frwe1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen