Opgelost door KPN: Probllem KPN abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44795
Gebruiker
Zwaantje
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In maart / april 2013 heb ik via een actie in een damesweekblad gebruik gemaakt van een aanbieding van KPN. 24 maanden lang 50 % korting inclusief toestel lease. Ik heb gekozen voor 250 min/sms en 250 MB. Daarbij kon gekozen worden uit enkele toestellen. De totaalprijs per maand : 19,50 euro. Er zijn 2 problemen: De KPN stelt dat ik een 1 jarig contract heb en de KPN incasseert elke maand bedragen van rond de 40 euro ook al blijf ik ruim binnen de bundel. Ik heb al meerdere keren gebeld en gemaild met KPN maar zij blijven erbij dat ik een 1 jarig abonnement heb én dat ze de actie van de weekbladen niet kennen. (o.a. Margriet, Libelle, Mikrogids etc) Ik heb echter via de site van de KPN besteld ! Ik heb de advertentie nog en heb deze toegestuurd, maar ondanks dat geven ze niet thuis. Ik weet het niet meer .....

De oplossing

Ik wil graag gewoon 24 maanden lang 50 % korting inclusief toestel lease en de teveel betaalde bedragen terug ontvangen.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Zwaan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Zwaantje
    Datum
    Ik heb nog niets vernomen. KPN heeft nog geen contact met me opgenomen.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Zwaan,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Zwaantje
    Datum
    Klacht naar tevredenheid opgelost !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zwaantje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?