Klacht KPN: Pure oplichting. KPN klantenservice telefoonnummers die 90 cent per minuut vragen

Klachtnummer
# 359906
Gebruiker
ZouteKonijn#76
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het nummer van de klantenservice is niet duidelijk aangegeven op het internet. In plaats van een duidelijk nummer te vinden om te bellen wordt je een heel doolhof ingeleid. Als je zoekt naar "KPN klantenservice bellen" krijg je informatienummers niet 90 cent per minuut vragen. Zo waren wij voor een half uurtje bellen met de KPN ineens 29,84 kwijt. Toen wij KPN belden werd deze klacht niet serieus genomen en werden wij afgescheept met "het nummer meldt zelf dat het 90 cent per minuut kost" maar nog altijd is het juiste nummer van de KPN bijna onmogelijk te vinden. "dit staat op de factuur" ja maar als ik op google zoek zie ik bovenaan niet het nummer van KPN staan, maar wel 3 verschillende 0906 nummers die allemaal 90 cent per minuut vragen.

Gewenste oplossing

Dat er een einde gemaakt wordt aan deze oplichting en het nummer van de KPN duidelijk op Internet komt te staan en niet zo moeilijk na een heel doolhof van links volgen. De gemaakte kosten zouden wel teruggestort mogen worden.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Scherrenburg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen