Klacht KPN: rekening

Klachtnummer
# 143651
Gebruiker
anneke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

17 oktober word er 479 euro van mijn rekening afgeschreven 17 oktober klantenservice gebeld ik zou binnen een week terug gebeld worden niet gebeurd natuurlijk .nu ligt er weer een brief in de bus kan de klantenservice wel weer bellen maar die laten niks van zich horen....ben dr wel een beetje klaar mee zo ga je niet met mensen om ...graag afspraken na komen

De oplossing

Wil nu graag wel terug gebeld worden met een oplossing er is mij heel wat beloofd ... en zit niet te wachten op een deurwaarder omdat KPN de beloftes niet nakomt

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Zwiep,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Zwiep,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?