Klacht KPN: Rekening voor niet verleende dienst

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 2742
Gebruiker
L. Engels
Datum
14 reacties

Details

De klacht

30 April jl werd €.50 afgeschreven van mijn giro voor glasvezeldiensten. 11 Mei heb ik KPN laten weten dat, aangezien ik geen glasvezel heb, hier sprake moet zijn van een vergissing en KPN verzocht genoemd bedrag zo snel mogelijk te retourneren. Aangezien KPN helemaal niet reageerde, heb ik 30 mei ING verzocht genoemd bedrag terug te boeken. 1 Juni stuurt KPN een automastisch gegenereerd email met verzoek alsnog te betalen, met de dreiging alle diensten ( in mijn situatie internet en telefoon, waarvoor altijd betaald is) te blokkeren. Ik heb intussen ook per brief gereageerd.

De oplossing

14 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Engels ,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    L. Engels
    Datum
    Als antwoord op mijn klacht (ID 2742) liet KPN weten binnen 5 werkdagen contact opnemen over de afhandeling van de klacht. Vandaag ontving ik een email - ik neem aan dat dat hun reactie is - waaruit blijkt dat zij de klacht naast zich neerleggen en nogmaals dreigen alle dienst af te sluiten. aansluiten.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar.KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    L. Engels
    Datum
    Ik zie de uitkomst met het volste vertrouwen tegemoet.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
  6. Auteur
    L. Engels
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  7. Auteur
    L. Engels
    Datum
    ik wacht rustig af, hoewel ik er langzamerhand niets meer van begrijp.
  8. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Engels,De behandelaar van de zaak zal binnenkort contact met u opnemen. U kunt overigens ook zelf u vraag of opmerking mailen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  9. Auteur
    L. Engels
    Datum
    9 juli ontving ik een e-mail waarin, met voorbijgaan aan alles, wederom wordt gemaand en gedreigd met afsluiten. Kennelijk is de KPN alleen maar uit op haar gelijk en niet bereid haar ongelijk te erkennen. Het vervelende is dat mijn vrouw momenteel ernstige medische problemen heeft en de telefoon onontbeerlijk is. Ik stel dan ook op voorhand de KPN aansprakelijk voor mogelijke gevolgen.
  10. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  11. Auteur
    L. Engels
    Datum
    De standaard reactie van KPN, verdiend een standaard antwoord.: ik wacht af.
  12. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. De behandelaar is gevraagd contact met u op te nemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  13. Auteur
    L. Engels
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  14. Auteur
    L. Engels
    Datum
    Zowel telefonisch als schriftelijk liet KPN weten dat er een fout was gemaakt en daarvoor welgemeende excuses aangeboden.Tevens werden €.50 op mijn rekening bijgeschreven, waarvoor mijn oprechte dank. Hiermee is voor mij het probleem positief afgesloten.
    De reacties van de KPN waren in dit klachtenkompas puur standaard en daarom mijn inziens niet echt OK.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Engels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen