Klacht KPN: Rekening voor niet verleende dienst

L. Engels

30 April jl werd €.50 afgeschreven van mijn giro voor glasvezeldiensten. 11 Mei heb ik KPN laten weten dat, aangezien ik geen glasvezel heb, hier sprake moet zijn van een vergissing en KPN verzocht genoemd bedrag zo snel mogelijk te retourneren. Aangezien KPN helemaal niet reageerde, heb ik 30 mei ING verzocht genoemd bedrag terug te boeken. 1 Juni stuurt KPN een automastisch gegenereerd email met verzoek alsnog te betalen, met de dreiging alle diensten ( in mijn situatie internet en telefoon, waarvoor altijd betaald is) te blokkeren. Ik heb intussen ook per brief gereageerd.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Engels ,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    L. Engels
    Als antwoord op mijn klacht (ID 2742) liet KPN weten binnen 5 werkdagen contact opnemen over de afhandeling van de klacht. Vandaag ontving ik een email - ik neem aan dat dat hun reactie is - waaruit blijkt dat zij de klacht naast zich neerleggen en nogmaals dreigen alle dienst af te sluiten. aansluiten.
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar.KPN Klantenreacties CMT
    L. Engels
    Ik zie de uitkomst met het volste vertrouwen tegemoet.
    L. Engels
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    L. Engels
    ik wacht rustig af, hoewel ik er langzamerhand niets meer van begrijp.
    KPN
    Geachte heer Engels,De behandelaar van de zaak zal binnenkort contact met u opnemen. U kunt overigens ook zelf u vraag of opmerking mailen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    L. Engels
    9 juli ontving ik een e-mail waarin, met voorbijgaan aan alles, wederom wordt gemaand en gedreigd met afsluiten. Kennelijk is de KPN alleen maar uit op haar gelijk en niet bereid haar ongelijk te erkennen. Het vervelende is dat mijn vrouw momenteel ernstige medische problemen heeft en de telefoon onontbeerlijk is. Ik stel dan ook op voorhand de KPN aansprakelijk voor mogelijke gevolgen.
    KPN
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    L. Engels
    De standaard reactie van KPN, verdiend een standaard antwoord.: ik wacht af.
    KPN
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. De behandelaar is gevraagd contact met u op te nemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    L. Engels
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    L. Engels
    Zowel telefonisch als schriftelijk liet KPN weten dat er een fout was gemaakt en daarvoor welgemeende excuses aangeboden.Tevens werden €.50 op mijn rekening bijgeschreven, waarvoor mijn oprechte dank. Hiermee is voor mij het probleem positief afgesloten.
    De reacties van de KPN waren in dit klachtenkompas puur standaard en daarom mijn inziens niet echt OK.

L. Engels

Ook een klacht indienen over KPN?