Opgelost door KPN: Rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 71294
Gebruiker
Patricia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg afgelopen zaterdag een rekening van ruim 1800 euro. Het betreft een mobiel abonnement van een nummer dat ik niet heb. Het gaat niet om de overschrijding van het abonnement. Het is onduidelijk om welke jaren het gaat.
Ik heb contact gehad met de klantenservice, die zou de klacht doorsturen, maar de afhandeling kan 14 dagen duren, dan is de betalingstermijn verstreken.





De oplossing

Intrekken rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Patricia
    Datum
    Hi had toegezegd bedrag te crediteren. Dat is tot op heden niet gebeurd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen