Iphone 7 op 3 juni ter reparatie aangeboden. Nu een maand later nog niets gehoord. Ik vind dat veel te lang.
De oplossing
Een betrouwbare status van de reparatie en hoe ze dit snel oplossen.
3 reacties
Auteur
KPN
Datum
Geachte mevrouw Pak,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
KPN
Datum
Geachte mevrouw Pak,
Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.
Bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
KPN
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte mevrouw Pak,
Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.
Bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Simone
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefoon is gerepareerd en wordt naar huis gestuurd. Eenmaal thuis ontvangen, bleek er een zwarte vlek ik het scherm te zitten. Kunnen we na een maand zonder telefoon weer terugsturen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over KPN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.