Klacht KPN: Reparatie duurt veel te lang

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 459397
Gebruiker
Simone
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Iphone 7 op 3 juni ter reparatie aangeboden. Nu een maand later nog niets gehoord. Ik vind dat veel te lang.

De oplossing

Een betrouwbare status van de reparatie en hoe ze dit snel oplossen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Pak,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Pak,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Pak,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simone
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefoon is gerepareerd en wordt naar huis gestuurd. Eenmaal thuis ontvangen, bleek er een zwarte vlek ik het scherm te zitten. Kunnen we na een maand zonder telefoon weer terugsturen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen