Klacht KPN: reparatie telefoon

Demi van Bakel

Mijn Blackberry 9900 is defect, ik heb 2 afspraken gemaakt om het toestel op te laten halen, na 2 keer 4 uur te hebben gewacht, kwam er steeds niemand opdagen. Vervolgens naar de klantenservice teruggebeld,die zouden het probleem oplossen en terugbellen, er is 2 keer niet teruggebeld, ook duurde het soms een half uur om iemand aan de lijn te krijgen, soms werd er gezegd, dat het opgelost zou worden en werd er opgehangen! zit nu al 3 dagen met een kapotte telefoon die niet wordt opgehaald, en kan eigenlijk niet zonder.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Bakel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Demi van Bakel
    Beste knp, ik heb mijn gegevens onder aanvullende klacht informatie geplaatst.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Bakel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?