Klacht KPN: reparatie toestel

Michel

nieuw toestel koos ik een Iphone 5s. Door de beloofde tekst leek het me verstandig om een servicecontract af te sluiten. Geen gedoe / risico wanneer mijn toestel kapot zou gaan of gestolen zou worden. Bij schade een nieuw toestel etc. Hi is KPN scherm gebarsten. Aangekomen in Nieuwegein de winkel pas om 1200 openging moest ik wachten . De jongeman hielp mij vriendelijk en vertelde dat als ik meteen een ander toestel wilde hebben ik naar het grotere filiaal op het industrieterrein moest gaan. Hij keek in SAP of mijn toestel aanwezig was en heeft deze om mijn aanraden gereserveerd door een email te sturen. Daar aangekomen eerst weer wachten en bleek het verhaal anders te zijn, ik kon later in de week terugkomen om een refurbusede tel op te komen halen. De beloofde nieuwe telefoon (conform het servicecontract) kreeg ik niet. Weer terug naar de 1e winkel, leen toeste inferieur model 4 zonder stroom, toestel opgestuurd 15 dagen wachten op? gemaakt of refurbused wat ik niet wil

Zoals beloofd toen ik mijn contract afsloot met Hi een nieuw toestel en niet zoals de opmerking van de 2e kpn winkel maar uw toestel is toch ook niet nieuw. Bij een auto krijg je toch ook een nieuwe als hij in het begin total loss is. Een refurbused toestel is niet nieuw maar langere tijd door iemand gebruik, bacillen, slechte batterij etc

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Michel
    Na veel heen er weer gemaaid en tel contact, krijg ik wisselende info als: meneer u heeft helemaal geen recht op een leentoestel, uw heeft wel een de duurste verzekering voor een luxe toestel maar een leentoestel mag een oud en thans al lang niet meer in de verkoop zijn. In de huidige leveringsvoorwaarden staat een leentoestel tijdens reparatie. Mijn voorwaarden toen ik het sloot zijn niet meer te vinden, KPN beweert dat ze eenzijdig algemene voorwaarden in hun voordeel mogen aanpassen.

Ook een klacht indienen over KPN?