Opgelost door KPN: Reparatie van batterij van lease toestel niet mogelijk door barst in scherm

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 41312
Gebruiker
J-v-V
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al enige tijd lease ik mijn Iphone 4s bij Hi. Gedurende mijn abonnement is mijn wifi stuk gegaan waarna ik direct een nieuwe telefoon heb ontvangen van Hi (SmartCare). Deze telefoon heb ik inmiddels enkele maanden. De accu duur van mijn telefoon gaat erg hard achteruit. Indien ik mijn telefoon oplaad tot 100% kan ik hiermee maar +/- a 7 uur doen. Er vervelend omdat ik niet altijd in de gelegenheid ben om mijn accu op te laden gedurende de dag.

De monteur van SmartCare gaf aan de telefoon niet in te kunnen nemen omdat er linksonder in de hoek een barstje in het scherm zit. Ik zou enkel een mijn accu kunnen laten repareren indien ik ook het scherm zou laten maken a € 250,-. Uiteraard heb ik hier niet voor gekozen omdat ik geen last ondervind van de barst in het scherm. Ik vraag ook niet aan Hi om mijn scherm te repareren enkel mijn accu. In geen enkele mogelijkheid wil Hi iets betekenen terwijl ik wel nog mijn volledige lease bedrag dien te betalen.

De oplossing

Ik verwacht dat Hi mijn accu repareert. Ik betaal iedere maand voor een toestel welke momenteel niet goed functioneert. Terwijl men in geval van geen barstje in het scherm wel mijn telefoon zouden repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    J-v-V
    Datum
    Beste KPN,Dank, ik wacht rustig af.Groet,
    Jan van Veen
  2. Auteur
    J-v-V
    Datum
    De accu is gerepareerd en KPN heeft de kosten voor de reparatie ervan voor hun rekening genomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J-v-V
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?