Opgelost door KPN: respectloos en slecht behandeld

Hoogendorp7

Hele slechte internetverbinding die steeds wegvalt en diverse keren gebeld met afdeling storingen. Vandaag weer nadat ik weer geen verbinding had en gesproken met een jongen die zegt Beck te heten en mij, een vrouw van 73, steeds met jij en jou bleef aanspreken. Ook nadat ik gezegd had dat ik daar niet van gediend ben.
Weer werd het probleem mij mij neergelegd en moet ik weer allerlei handelingen uitvoeren . Ik ben hier zo laar mee, ik ga echt naar een andere provider.

in ieder geval zijn best doen om het eindelijk op te lossen

KPN
    Geachte mevrouw Hoogendorp-Klokman,

KPN Klantenreacties CMT

Hoogendorp7
De volgende dag belde kpn al en de dag daarop kwam een monteur. Hij is 2 uur aan het werk geweest, heeft alles anders aangelegd en super wifi geïnstalleerd. Geweldig, zo een goede ontvangst heb ik nog nooit gehad en nu ook boven. Wat fijn dat het serieus werd genomen en beter opgelost dan ik had kunnen bedenken.

Ook een klacht indienen over KPN?