Opgelost door KPN: respectloos en slecht behandeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 566907
Gebruiker
Hoogendorp7
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hele slechte internetverbinding die steeds wegvalt en diverse keren gebeld met afdeling storingen. Vandaag weer nadat ik weer geen verbinding had en gesproken met een jongen die zegt Beck te heten en mij, een vrouw van 73, steeds met jij en jou bleef aanspreken. Ook nadat ik gezegd had dat ik daar niet van gediend ben.
Weer werd het probleem mij mij neergelegd en moet ik weer allerlei handelingen uitvoeren . Ik ben hier zo laar mee, ik ga echt naar een andere provider.

De oplossing

in ieder geval zijn best doen om het eindelijk op te lossen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hoogendorp-Klokman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hoogendorp7
Datum
Uiteindelijke oplossing
De volgende dag belde kpn al en de dag daarop kwam een monteur. Hij is 2 uur aan het werk geweest, heeft alles anders aangelegd en super wifi geïnstalleerd. Geweldig, zo een goede ontvangst heb ik nog nooit gehad en nu ook boven. Wat fijn dat het serieus werd genomen en beter opgelost dan ik had kunnen bedenken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen