Opgelost door KPN: restitutie

J. Wolvenne

Bij overstap va KPN (telefoon en internet ) naar KPNGlasvezel is een fout gemaakt bij de verrekening van kosten. (te weinig teruggekregen €32.86)
De fout is door KPNGlasvezel mondeling erkend door resp. Robert Marrak en Iris Achterberg op 17/2/10 en 27/4/10. Heb nooit iets weergehoord of geld terugontvangen.
Na heel veel geduld op 30/6/12 gemaild. Antwooord: Nemen binnen 1 dag contact op.
KPNGlasvezel kent schijnbaar lange dagen want nu op 23/7/12 nog niets vernomen.
Zelf verrekenen met de automatische incasso zal denk ik weinig helpen, aangezien zij de macht hebben om volledige betaling af te dwingen door mij eenvoudig af te sluiten.
Terug naar de oude TV provider is alleen mogelijk door hoge kosten omdat bij installatie van de glasvezel apparatuur de bestaande coax kabels van Ziggo zijn doorgeknipt.

restitutie teveel betaalde

KPN
    Geachte heer/mevrouw Wolvenne,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    J. Wolvenne
    Na 3 dagen reeds telefonisch gereageerd door KPN.
    Restitutie is toegezegd binnen 14 dagen op mijn bankrekening.
    Ik wacht maar af. Er is mij de laatste jaren zoveel toegezegd.
    "Eerst zien dan geloven" is mijn houding t.o.v. KPN
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Wolvenne,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    J. Wolvenne
    De afhandeling is uitstekend. Vervelend echter dat het op deze voor mij onsympathieke manier moest gebeuren.

J. Wolvenne

Ook een klacht indienen over KPN?