Opgelost door KPN: Restwaarde iphone 4s moet 10 procent zijn ik ben de dupe

Geachte klachtenkompas,
Ik heb zaterddag een brief gekregen dat ik 142,50 moet betalen als ik de iphone wilt houden. Bij belcompany 2 jr geleden werd mij gezegd dat ik 10 procent moest betalen ma afloop contract van de waarde die op dat moment zal gelden. 4 maanden geleden heb ik de klantenservice gebeld van HI en die hebben ook gesegd dat ik rond de 90 euro moedt betalen. En 1,5 maand geleden hetzelfde verhaal dus ik had besloten om het te houden, nu krijg ik een brief dat ik 142,50 moet betalen aan hi als ik het wil houden. U ziet het dus de iphone is momenteel meer dan 1000 euro waard of wij worden gewoon in de maling genomen door Hi, nl . Dit is belachelijk ik heb geprobeerd via hi klantenservice een adres of telefoonnummer te achterhalen waar ik mijn klacht kon indienen . Er is tegen mij gezegd dat jk geen klacht kan indienen over lease. Help wat valt er hier aan te doen.

Dat ze een redelijke prijs vragen voor de restwaarde voor de iphone. Ik heb mij rotbetaald 2 jaar lang aan abonnements kosten totaal 1600 euro

Mihri
    Ik ben gebeld door kpn casemanager op 26 mei en die hebben gezegd dat ze het klacht naar kpn hebben doorgestuurd naar een ander afdeling. En die zullen vervolgens contact met mij opnemen .
    Mihri
    Ik wacht op een passende oplossing , hoe lang kan het nog duren???
    Mihri
    Ikben opgebeld door kpn en zij hebben mij voorgesteld dat ik het iphone kan overnemen voor een bedrag van euro 89 . Dit is dan zo ppgelost. Dank u klachten compass

Mihri

Ook een klacht indienen over KPN?