Klacht KPN: Rijgedrag chauffeur

Klachtnummer
# 259842
Gebruiker
l
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Donderdagmorgen 20-4 j.l. om iets na 09.00 uur reed ik van Bemmel richting Gendt. Er rijd nog een auto voor mij en daarvoor een kleine bestelwagen van de KPN. Je mag 80 km rijden op die weg, maar de KPN chauffeur reed 60 km. Dat is niet het ergste. De man/vrouw die achter het stuur van de wagen van de KPN zat was met alles bezig behalve met auto rijden en opletten in het verkeer. De wagen ging steeds ver naar links over de middenstreep wardoor inhalen niet mogelijk was maar ook voor tegenliggers gevaarlijke situaties uitlokte. Het enige wat ik van het kenteken kon zien was dat het met een V begon, ik moest op een gegeven moment afslaan waardoor ik de rest niet kon zien. Heb het ernstige vermoeden dat de chauffeur met zijn/haar mobiel bezig is geweest en dat belangrijker vond dat zijn/haar eigen veiligheid en die van andere weggebruikers. Schandalig gedrag dit in het verkeer.

De oplossing

De bewuste chauffeur hierop aanspreken. Hij/zij is niet alleen op de weg, en als dat wel zo was rijd je nog niet zo associaal.

5 reacties

  1. Auteur
    l
    Datum
    Wil er nog aan toevoegen dat het ter hoogte was van het Industrieterrein Gendt tot aan de rotonde Gendt op de Langstraat. Daar vond het slingeren naar de linkerbaan plaats en een snelheid van 60 waar je 80 mag. Het was overduidelijk dat de chauffeur met iets bezig was, maar niet met opletten in het verkeer.
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Moerkerk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    l
    Datum
    Diverse malen heb ik via een privébericht gereageerd. Echter hoor ik helemaal niets meer. Raar toch. Ik hoop dat u met de gegevens die u hebt van mij de chauffeur erop aan kan spreken. Ga ervan uit dat dat ook gebeurd. Want ook de chauffeur van de KPN dient zich te gedragen in het verkeer.
  4. Auteur
    l
    Datum
    Er is een mail naar mij privé gestuurd dat ze de chauffeur gingen aanspreken en dat was het.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van Moerkerk,

    Zoals u via de e-mail is medegedeeld zal deze kwestie intern door het management met de monteur worden besproken.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen