Opgelost door KPN: Roamingkosten onterecht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 551258
Gebruiker
Pegske
Datum
3 reacties

Details

De klacht

29-7 tm 03-8 is mijn zoon met deze simkaart in griekenland geweest. De eerste dag aangekomen wil hij appen dat hij goed aangekomen is en ontvangt daarna een bericht met de melding u maakt extra kosten van 60€ omdat u vanuit turkije internet gebruikt. Hoe dan???
Hij heeft mij gevraagd dit uit te zoeken en heb direct gekeken en gezegd dit kan niet griekenland is eu en dat heb je in je abbobement. Ik heb kpn gebeld nadat ik de factuur kreeg en die zei me dat ik een klacht moest indienen. Dit heb ik via de site gedaan.
Hierop word ik gebeld door een medewerker van kpn en die schuift het bij mij neer en zegt dat het eigen verantwwording is en dat hij eerst via turkse paal verbinding had en dat turkije niet in eu zit dit had ik zelf moeten nakijken. Daarop zei ik de rest vd dagen is er niks aan de hand hoezo de verantwoording op hem afschuiven als je in griekenland bent hoef je toch niet via turkije internet te krijgen dat is dan toch aan jullie.
Daarop werd de mederwerker wat harder in zijn taal en zei me na 3 keer MEVROUW SNAPT U HET NIET. Waarop ik zei jazeker wel maar u kunt mij niet vertellen dat ik moet betalen voor internet in turkije terwijl mijn zoon in griekenland is geweest kos is geen turkije... Na een discussie en me aangevallen te voelen ben ik heel erg boos geworden en heb ik alles geroepen wat lelijk is. Dit was natuurlijk niet netjes vanuit mijn kant maar het frustreerde me dat hij zuchte en me toesprak alsof ik dom was.

Dus nu zit ik met een rekening van roaming kosten vanuit turkije terwijl mijn zoon in griekenland is geweest.
Hiervan hebben wij boekings bewijs en tickets.

Graag een oplossing en de roaming kosten in mindering brengen kpn.

Heb inmiddels het abbonement wel op mijn zoons naam gezet maar dit zou geen probleem moeten zijn

Mvg peggy

De oplossing

Graag oplossing voor dit gedoe en liever niet telefonisch aangezien ik boos werd nadat de medewerker zijn stem verhefte en mij als dom bestempelde

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Wetten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Pegske
    Datum
    Graag contact via chat of mail niet telefonisch dat loopt uit de hand
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw van Wetten,

    De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail bericht gestuurd met de oplossing.

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pegske
Datum
Uiteindelijke oplossing
Verrekend met de factuur van september. Top kpn 👍
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen