Klacht KPN: rood staan met pre-paid kaart????

Klachtnummer
# 182774
Gebruiker
joske
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon heeft van mij een prepaid kaartje van 10 euro van KPN zorgeloos online (128 kb/s) gehad om kennis te maken met internet op zijn telefoon.Nu deed zijn internet t niet meer na een maandje,in de winkel werd gezegd dat hij 10 euro rood stond?(automatische verlenging van de bundel) omdat hij hem niet had uitgezet????
Dat mag niet! het is pre-paid!!!!
Ik heb toch geen abonnement genomen?

De oplossing

ik wil mijn geld terug!!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bakker,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bakker,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 93.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT