Klacht KPN: Ruim 300 euro betaald aan ongewilde SMS dienst. Volgens KPN is dit geld niet terug te krijgen.
Details
Klacht
Vorige maand ontdekten wij dat er al sinds mei 2015 onterecht geld in rekening wordt gebracht door KPN vanwege SMS dienst 5577. Hiervoor hebben wij ons nooit aangemeld. Dit loopt op tot 50 euro per maand!!! Vorige maand meteen KPN gebeld. Dit geld was volgens de klantenservice medewerker niet terug te krijgen. Ze heeft ons wel keurig geholpen met het blokkeren. NOT, want de rekening van deze maand was net zo hoog. Inmiddels hebben we ruim 300 euro weg gegooid. Na dit bericht zal ik nogmaals contact zoeken met KPN. Ik hoop dat we nog iets van het geld terug kunnen krijgen.Gewenste oplossing
Ik wil graag zeker weten dat 5577 geen geld meer in rekening kan brengen. Daar de vorige blokkade niet geholpen heeft, ben ik nu toch wel huiverig. En ik wil heel graag de 300 euro terug ontvangen van KPN.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.