Klacht KPN: Ruim 300 euro betaald aan ongewilde SMS dienst. Volgens KPN is dit geld niet terug te krijgen.

Klachtnummer
# 151708
Gebruiker
Stefan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorige maand ontdekten wij dat er al sinds mei 2015 onterecht geld in rekening wordt gebracht door KPN vanwege SMS dienst 5577. Hiervoor hebben wij ons nooit aangemeld. Dit loopt op tot 50 euro per maand!!! Vorige maand meteen KPN gebeld. Dit geld was volgens de klantenservice medewerker niet terug te krijgen. Ze heeft ons wel keurig geholpen met het blokkeren. NOT, want de rekening van deze maand was net zo hoog. Inmiddels hebben we ruim 300 euro weg gegooid. Na dit bericht zal ik nogmaals contact zoeken met KPN. Ik hoop dat we nog iets van het geld terug kunnen krijgen.

De oplossing

Ik wil graag zeker weten dat 5577 geen geld meer in rekening kan brengen. Daar de vorige blokkade niet geholpen heeft, ben ik nu toch wel huiverig. En ik wil heel graag de 300 euro terug ontvangen van KPN.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wijlens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wijlens,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen