Opgelost door KPN: Ruim een wek geen internet en tv

Paul

Sinds dinsdag 26-1-2016 geen internet en tv. Heel veel gebeld en daarbij 3x tijdens intern overleg van klantenservice werd verbinding verbroken. Zeker 10x gebeld, 2x is een monteur geweest. Vastgesteld dat probleem bij KPN ligt en dat afdelingen slecht met elkaar communiceren.
Eerste monteur heeft eventuele oorzaken geëlimineerd en vastgesteld dat de storing niet door iets komt dat ik heb.Tweede monteur wilde printplaten in een wijkverdeelkast oid laten vervangen incl. mijn verbinding op een andere poort laten zetten, maar dat kon niet o.a. vanwege het feit dat de "expert" die dat mag doen zaterdags niet werkt enz. enz. enz. Later blijkt die monteur bij iemand anders dezelfde vraag wel gehonoreerd te krijgen!
Diverse keren van kastje naar muur gestuurd en elke keer uit moeten leggen wat er is en elke keer weer moeten vragen naar de status van herstel. Uit door mij gestelde vragen blijkt het logboek niet volledig te zijn en diverse gesprekken met mij zijn niet gerapporteerd.

Zsm alles wekend krijgen. Tevens verlang ik compensatie in overleg

KPN
    Geachte heer Ong,

KPN Klantenreacties CMT

Paul
    Sinds 26-1-2016 geen internet en geen tv. Vandaag 10-02-2016 contact met KPN. Het gaat om een generieke storing; ik word vrijdag gebeld. Oplossing? Ik word alleen maar verdrietiger.
    Slecht dat niemand in het begin aangeeft dat er bijv. een noodpakket kan worden aangevraagd; elke keer zelf moeten bellen; logboek wordt niet altijd ingevuld door medewerkers; ene afdeling weet niet wat de andere doet enz. Even los van het feit dat er ook goede medewerkers zijn die wél naar de klant luisteren
    KPN
    Geachte heer Ong,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    Paul
    Klacht uiteindelijk tot mijn tevredenheid afgerond door KPN

Paul

Ook een klacht indienen over KPN?